Televiziunea și advertisingul merg mână în mână de peste 70 de ani. Primul spot tv a fost difuzat în data de 1 iulie 1941, în timpul unui meci de baseball la o televiziune locală din New York și a revoluționat industria advertisingului. A fost o reclamă de 9 secunde și a costat doar câțiva dolari.
De-a lungul timpului, atât agențiile de publicitate, cât și posturile de televiziune au ridicat standardele din ce în ce mai sus, încercând să creeze reclame cât mai relevante și mai atractive pentru public. De exemplu, astăzi reclamele TV pot fi la fel de antrenante precum conținutul TV în sine, în unele cazuri chiar mai mult.
Agenția de presă Mediafax, Gandul.info și Discovery Networks a organizat joi, 4 decembrie, conferința „The Future of TV Advertising”, la hotel Radisson, sala Atlas, începând cu ora 10.00.
În cadrul conferinței specialiști în televiziune și în publicitate, consultanți și mari companii care investesc în publicitate, agenții de media buying și reprezentanți ai presei au discutat despre viitorul publicității TV în lume și în România, pornind de la principalele concluzii ale celui mai recent studiu regional, realizat de Discovery Networks.
Vom putea alege singuri ce reclame să vedem și peste care să trecem dacă nu ne interesează? Vom putea avea publicitate targetată dacă vom da informații despre noi? Vom putea cumpăra direct de la TV printr-un buton de pe telecomandă?, sunt întrebări la care participanții au răspuns în timpul evenimentului.
La conferință vor fi prezenți cei mai importanți specialiști din domeniu, precum Dorota ZURKOWSKA-BYTNER – Vicepresident, Advertising Sales Development, Discovery Networks CEEMEA; Liviu BOIȚAN – Președintele Comitetului Tehnic în cadrul Asociației Române de Măsurare a Audiențelor și Strategic Planning Director, MediaCom; Radu FLORESCU – Președinte, Uniunea Agențiilor de Publicitate din România; Șerban ALEXANDRESCU – Managing Partner, Headvertising; Dana BULAT – Director General, United Media și Alexandra IAVORSCHI – Associate Managing Director, Starcom.
Conferința va fi moderată de Claudiu PÂNDARU, Director editorial Mediafax Group.
Temele principale abordate în cadrul evenimentului își propun să furnizeze o viziune de ansamblu asupra industriei publicității TV, investigând modul în care publicitarii se pot conecta cu consumatorii dincolo de metodele tradiționale și ce tehnici vor fi cele mai eficiente în viitor.
De asemenea, vor fi supuse dezbaterii teme precum eficiența reclamelor TV atât în rândul telespectatorilor din România, cât și în rândul celor din alte țări din regiunea Europa Centrală Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, durata optimă a pauzelor publicitare, impactul pe care brandurile TV de încredere îl au asupra publicității, eficiența campaniilor integrate.
Mai multe detalii, agenda evenimentului „The Future of TV Advertising” și înscrierile pentru participare le puteți găsi pe website-ul: http://www.mediafaxtalks.ro/category/future-of-tv-advertising